START NETRADIO

Lige nu spiller vi

 

Radioreklame.

Gratis: Ring til annonceafdelingen og sig os, hvad du har lyst til at annoncere med og vi laver så et gratis oplæg til, hvordan dit radiospot kan lyde.

Radio Limfjord har ifølge Gallup (4.kvartal 2012 /1. kvartal 2013) 59.000 lyttere om ugen.
Limfjord Plus har ifølge Gallup (4.kvartal 2012 /1. kvartal 2013) 24.000 lyttere om ugen.

Radio Limfjord kan modtages i bl.a. følgende kommuner: Morsø, Thisted, Lemvig, Struer , Holstebro, samt dele af Vesthimmerlands og Jammerbugt kommuner.

Om radioreklame:

Radio er en grænseløs salgsmåde, hvor der ikke findes begrænsninger i antallet af farver, billeder eller annonceformat. I radioen skaber lytteren selv billederne inde i hovedet.

Radio påvirker følelserne hos lytteren. 80 % af alle vore indkøb styres og påvirkes af følelser. Det er med radio man skaber interesse og forventning.

Når man lytter til radio kan man lave andre ting samtidigt: køre bil, vaske op, lave mad, spise, surfe på internettet osv.

Folk lytter  i gennemsnit  til radio i 3 timer hver dag, mens en avis  måske  bladres igennem i nogle få stressede minutter i løbet af en dag.

Når man hører lyden fra en kendt tv-reklame, afspiller man tv-reklamen i sin egen fantasi. Den vises simpelthen på den "indre tv-skærm". Fænomenet kaldes "Imaginery transfer" og brugt på den rette måde, bliver tv og radio et uovertruffent reklamemedie.  

I radioen er der mindre konkurrence, her  kommer der kun en annonce af gangen, og ikke som i en avis hvor der for det 
meste er en masse annoncer på samme side, i avisen kan en annonce nemmere "blive væk".

Da vi jo har 2 radioer, Radio Limfjord og Limfjord Plus, har du mulighed for at tilkøbe den anden radio, således at du kører spot på begge kanaler , det koster kun 30 % oveni prisen.

Eksempel : Køber du spots på Radio Limfjord  for 2000 kr. vil du for yderligere 600 kr. få det samme antal spots på Limfjord Plus.  

 Se prislisten for 2013 her


Ting at overveje før anvendelse af radioreklamer:

- hvilken målgruppe skal nås
- hvad skal der opnås
- notér nogle ord der betegner firmaet der skal annonceres for
- undgå at remse alle produkter op
- udvælg ét eller to produkter og skab interesse/nysgerrighed om det eller dem
- adresser og telefonnumre er vanskelige at huske for lytterne
- forsøg gerne at få lidt humor med - det gør det lettere at huske for lytteren
- musikunderlægning kan løfte speakerstemmerne
- specialproduceret musikjingle skaber genkendelse
- test manus  ..

..alt dette her skal du ikke tænke på, det gør vi for dig, ring blot 97 72 37 11 eller send os en mail.